Op Een Grote Paddestoel verzend uw bestelling via Postnl
Uw voordelen bij Op Een Grote Paddestoel
Meld je direct aan voor onze nieuwsbrief!

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Wie zijn we > Veelgestelde vragen > Verzending

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bestellingen binnen Nederland en België ontvangt u 2-7 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Voor alle andere landen binnen Europa geldt een levertijd van 5-10  werkdagen na ontvangst van betaling. De landen buiten Europa hebben een levertijd van 5-15 werkdagen. Bij sommige artikelen staat een langere levertijd vermeld, houdt hier rekening mee.

 

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bent u niet aanwezig? Dan wordt uw bestelling aangeboden bij uw buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij uw buren? Vermeld dan bij het afronden van uw bestelling in het `opmerkingenveld`: alléén huisadres. Uw bestelling wordt dan niet bij uw buren afgeleverd wanneer u niet thuis bent. Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, dan wordt uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden. Als aflevering van uw bestelling uiteindelijk niet mogelijk is, kan u uw pakje binnen drie weken op het dichtsbijzijnde postkantoor van Postnl afhalen.

 

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje laten versturen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jazeker, tijdens het bestellen kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Vergeet niet er bij te vermelden of het voor een jongen of een meisje is. Wij zorgen dan voor een extra mooie verpakking en natuurlijk komt de factuur alleen bij u terecht.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, wij zorgen ervoor dat u op elk moment weet hoever het staat met uw bestelling. Als wij uw bestelling verwerken krijgt u automatisch een e-mail met de track&trace code. Zodra uw bestelling op het distributiecentrum van Postnl is gescand kunt u het traject volgen middels de track&trace code. Bij brievenbuspost is het niet mogelijk uw zending te volgen.

 

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als u bij de levering merkt dat er iets stuk is, kunt u het beste binnen 24 uur contact met ons opnemen via info@opeengrotepaddestoel.nl of +31(0)6-42157481. Na overleg kunt u het pakje terug sturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

 

Overmacht
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op Een Grote Paddestoel is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Op Een Grote Paddestoel en transportstagnatie.